Kampanja Lutrije BiH „Ludi za LOTOM“ osvojila je zlatnu nagradu „Golden Sempler“ u kategoriji Najbolja upotreba podataka. Kampanja je realizovana je u saradnji sa marketinškom agencijom „MITA“.
Ova kampanja se izdvaja po svojoj kreativnosti i strateškom pristupu u saradnji sa influenserima, donoseći Lutriji BiH ali i agenciji „MITA Group“ prestižno priznanje.
Posebno se zahvaljujemo influenserima Ani Bavrci, Hani Hadžiavdagić, Kenanu Tahiroviću, Maji Topčagić, Adiju i Nesteri Bebanić koji su uložili mnogo energije i truda u realizaciji ovog projekta.
Kampanja "Ludi za LOTOM" bila je ambiciozan projekat koji je imao za cilj da poveže Lutriju BiH sa ciljnom grupom igrača koja većinu svog vremena provodi na internetu. Upravo iz tog razloga po prvi put u BiH su iskorišteni popularni influenseri kao nosioci kampanje, dok je sama kampanja primarno bila usmjerena na društevene mreže Facebook i Instagram. Veoma nas raduje i činjenica da smo prva kompanija koja je iskoristila vlastite baze podataka za kreiranje same igre, ali i komunikacijske strategije za našu igru LOTO 6/39. Rezultati koje smo ostvarili nakon provedene kampanje nam govore da smo na vrijeme prepoznali važnost digitalnih kanala komunikacije i društvenih mreža, te da se budućnost oglašavanja nalazi upravo u digitalnoj sferi.
Internacionalni žiri uvaženih stručnjaka iz oblasti marketinga i oglašavanja je prepoznao trud Lutrije BiH i trud agencije MITA Group, kojoj se ovim putem takođe zahvaljujemo, i dodijelio zlatnu nagradu GOLDEN SEMPLER kampanji „Ludi za LOTOM“. Priznanje koje smo dobili predstavlja pokazatelj da Lutrija BiH prati sve relevantne trendove u oglašavanju, ali i predstavlja pravac u kojem će se kretati naše dalje aktivnosti.